Satış Ve Pazarlamada Çağdaş Değişim Yöntemleri

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Satış ve Pazarlama Eğitimleri - Satış - Pazarlama

SATIŞ VE PAZARLAMADA ÇAĞDAŞ DEĞİŞİM YÖNTEMLERİ

SATIŞ VE PAZARLAMA ARASINDAKİ UYUM

Günümüz koşullarında pazarlama kavramı,bireysel ve kurumsal amaçları tatmin edecek değişimleri sağlamak üzere mal,hizmet ve fikirlerin şekillendirilmesi,fiyatlandırılması,dağıtımı ve tutundurulmasını planlama ve uygulama sürecidir.

Satış ise bu sürecin sahadaki uygulaması ve teorinin pratiğe olumlu katkısı olarak değerlendirilebilmektedir.

Eğitim sürecinde aşağıda yer alan konuların yanı sıra satış elemanlarının pazarlama bölümünden aldıkları değerleri uygulamadaki başarıları,sonuçları,olumlu olumsuz katkıları yanı sıra kişisel gelişimleri de değerlendirilerek eksiklikleri tamamlanacak ve her kuruluşun can damarı olan satış örgütünün firma yararına olan yapılandırmaları analiz edilecektir.

  • Pazarlamanın özü nedir ?
  • Markalama ve markanın değer analizi ile önemi
  • Markanın satışa etkisi
  • Logolar ne kadar etkili ?
  • Ürün stratejisinde pazarlama ve satışın etkileri
  • Doğru fiyatlamanın tanımı
  • Büyümenin pazarlama ve satış etkileri
  • Satışın firma mali bünyesi üzerindeki pozitif ve negatif etkileri
  • Araştırma ve Pazar analiz teknikleri
  • Reklamın satış ve pazarlamadaki destekleme etkisi
  • Doğru medya seçiminde karar
  • Sektörel Olarak Müşteri Tanımı Ve Müşteri İlişkilerinin Önemi
  • Sektöre Özgü Değişik Müşteri Tipleri Ve Yaklaşım Taktikleri
  • İyi Bir Satıcıda Olması Gereken Özellikler
  • Sadık Müşteri Yaratma Yolları Ve Gülümseme Antrenmanları
  • İlk İzlenim – 30 Saniye Etkisi
  • Müşteriye Yönelik Aktif Karşılama Yöntemleri
  • Müşteri İlişkilerinde Yasaklar
  • Müşteri Şikayeti Bir Armağan Mıdır?
  • Satış Sırasında Vücut Dilinin Etkin Kullanılması, Role-Playing
  • İşletmede Ekip Çalışması Sağlama Yöntemleri
  • Satış Ve Müşteri İlişkilerinde Önemli Silahlar:
  • Etkin Dinleme Ve Doğru Soru Sorma Teknikleri, Role-Playing
  • Müşteriyi İkna Etme Şekilleri
  • Modern Kişisel Satış Aşamaları, Örnek Video Gösterimi
  • Müşteri İlişkileri Ve Satışta Gerekli Bilgi Türleri
  • Satışa Hazırlık Planlaması
  • Personelin Konuşma Yetkinliğinin Geliştirilmesine İlişkin İpuçları
  • Müşterilerin Satın alma Güdüleri
  • “Özellik Anlatır, Fayda Satar” Yaklaşımı
  • Tahsilatta Müşteriye Yaklaşım Satış Teknikleri
  • İlave Ürün Satma Yöntemleri – Çapraz Satış
  • Müzakere Yetkinlikleri
  • Satış Sonuçlandırma İpuçları(Başarılı satışın ana hatları)
  • Prezantasyon
  • Karşılaşılacak İtirazlar Ve İtiraz Karşılama Yöntemleri, Uygulama
  • Fiyat İtirazları Ve Pazarlık Teknikleri
  • Satış Kapatırken Sorulacak Sorular Ve İpuçları, Video Gösterimi
  • Satış Sonrası Müşteri Memnuniyetinin Koşulları
  • Satışta Yaşanan Problemlerin Çözümüne Yönelik Tekniklerin Kullanılması
  • Rol-Play ve gerçek yaşam öykülerinin uyarlanması
  • Soru cevap ve test uygulamaları

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Satış Ve Pazarlamada Çağdaş Değişim Yöntemleri Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Satış Ve Pazarlamada Çağdaş Değişim Yöntemleri
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.