Uygulamalı Diksiyon ve Beden Dili Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kişisel Gelişim Eğitimleri - Etkili Konuşma Eğitimleri

SİZ KONUŞUN, DİNLEYENLER BÜYÜLENSİN!  
UYGULAMALI DİKSİYON ve BEDEN DİLİ EĞİTİMİ

 

AMAÇ:

 

Konuşuyoruz! Bir günde ağzımızdan sayamayacağımız kadar çok sözcük dökülüyor. Kimi zaman başarı ve güce imza, kimi zamansa yanlış yolculuklara kesilen bilet oluyor istemsizce savurduğumuz sözcükler. Yaşam seçimlerden ibarettir. Seçici ise biziz. İyi bir konuşmacı;  sözcükleri seçerken, şekillendirirken, cümle içinde birbiriyle harmanlarken ve en önemlisi dilinden kaydırırken, her bir aşamaya hakim olabilmelidir.

 

Kirletilen, sömürülen, yanlış kullanılan, şekli ve içeriği bozulan bir Türkçe son zamanlarda hepimizin kulağına çalınan. Oysa; 4000 yıllık tarihiyle, dünyanın en eski; konuşan kişi sayısı bakımından dünya beşincisi bir dil Türkçe… Dilimize sahip çıkıp, doğru Türkçe konuşmak, etkili konuşmanın olmazsa olmazı.

 

Diyaframı kullanmadığımız zaman, yarı yolda bırakır nefesimiz bizi. Uzun cümleler daha da uzar sanki. Kapalı söylenmesi gereken açık “e” ler yakar adeta dilimizi. “Yapacağım, edeceğim, istemeyerek, sevmeyerek, meğer, yoğurt” derken uygulanmayan İstanbul ağzı kuralları bozuverir konuşmamızın ahengini. Kuşaklar boyunca yanlış aktarılan galatı meşhur sözcük ve deyimler ise, söylediklerimizi bambaşka anlamlara bürüyüverir fark ettirmeden bize. Birkaç kişi varsa çevremizde ve hazırlıksız bir konuşma düşmüşse payımıza, bir asra dönüşür birkaç dakika…

 

Sorunun olduğu yerde çözüm de vardır. Bu eğitim; etkili konuşma sanatının bütün inceliklerini içermekte ve doğru çalışma metinleri ile, tüm bilgilerin akılda kalıcı hale getirilmesini sağlamaktadır.

 

EĞİTİM İÇERİĞİ:

  • Türkçenin kimlik bilgileri, dünya dilleriyle etkileşimi

  • Bir sözcüğün 57 farklı ifadesi var Türkçede… Var mıdır böyle bir örnek başka bir dilde?

  • Türkçede bir sözcük, İngilizce’de 17 sözcükle karşılanıyor. Hangi sözcük bu?

  • Kaybolan harfler ve olmayan harflerin yerine gelen yeniler…

  • Gaflardan dili yanmayan ünlüler

  • Katledilen deyimler

  • Diksiyon neden bu kadar önemli?

  • Doğru nefes alma çalışmaları

  • Sesimizi güçlendirmek için egzersiz çalışmaları

  • Bir “a” harfinin içinde saklı üç “a”

  • Açık ve kapalı “e” egzersizleri. Kendi, mühendis, hem, kalem, pencere, tencere, önemli derken açılan “e” ler nasıl kapalı “e” ye dönüştürülmeli?

  • Tembel dudak, dil ve çene nasıl çalıştırılır?

  • İstanbul ağzı kuralları

  • Hangi sözcükleri yanlış söylüyoruz?

  • Gelecek zaman ile cümle kurarken fiilleri nasıl doğru telaffuz etmeliyiz?

  • “Y” ünsüzünün daraltıcı etkisi ile ilgili metin çalışması

  • “K” harfi ek aldığında her zaman yumuşar mı?

  • Konuşma organlarımızda seslenmeyen ve boğumlanmayan ünsüz harf hangisidir?

  • Düş mü, rüya mı? Birbiriyle karıştırdığımız sözcükler

  • “Evet” sözcüğünü 22 farklı şekilde tonlayabilir misiniz?

  • Sevinçli, mutsuz, böbürlenerek, inanarak, suçlayarak, merakla, saygıyla… Tüm duygularımızı dile getireceğimiz tonlama çalışmaları…

  • Türkçe sözcüklerde vurgu nerededir? Peki ya cümle vurgusu? Metin çalışmalarıyla vurgulama…

  • Duygular ele gelir, duygular dokunulur olsun! Şiir ve tirat çalışmaları

  • Galatı meşhur aktarımlar.”Su uyur düşman uyumaz”. Uyuyan kim, su mu?

  • Sesimiz  titriyor, zayıflıyor, kısılıyor… Konuşurken kekeliyor, sözcükleri atlıyoruz. Ne yapmalıyız?

  • Hazırlıksız konuşmak kabusunuz olmasın! Doğaçlama çalışmaları ile doğaçlama teknikleri uygulamaları

  • Telefon konuşmaları… Ahizenin ucunda kazanılan ve kaçırılan iş fırsatları… Nelere dikkat etmeli, nelerden kaçınmalı?

BEDEN DİLİ

  • Anlamak Ve Anlaşılmanın En Kolay Yolu: Beden Dili
  • Kişiler Arası İletişimde İnandırıcılık
  • Sözlü İletişim
  • Sözsüz İletişim
  • Jest Ve Mimikler
  • Beden Dilinin Kullanımı
  • Güvenlik Alanları
  • Susarak İletişim
  • Beden Dili Yalanı Nasıl Ele Verir?
  • Beden Dilini Geliştirmek İçin Neler Yapılabilir?  

Eğitim Bilgileri :

  1. Eğitimler
    Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (12 kişi ile sınırlıdır)

  2. Eğitim Fiyatı İçerisine
    Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

  3. Eğitim Rezervasyonu
    Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir e-mail gönderilir. Bu e-mail ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

  4. Eğitim Saatleri
    10.00-17.00

  5. Eğitim Yeri
    Otel- Taksim İstanbul

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Uygulamalı Diksiyon ve Beden Dili Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Uygulamalı Diksiyon ve Beden Dili Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.