Balanced Scorecard ve Süreç Performans Yönetimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - Kurumsal Gelişim

Balanced Scorecard ve Süreç Performans Yönetimi

Amacı

Bu eğitim, katılımcılara bir stratejik performans yönetim metodolojisi olan Balanced Scorecard ’ı tanıtmak ve süreç performans yönetimi ile birlikte bir organizasyonda nasıl uygulanabileceğini aktarmak amacıyla düzenlenmektedir. Eğitim süresince Balanced Scorecard metodolojisinde yaygın olarak kullanım alanı bulmuş performans göstergelerinin süreç yönetimi teknikleri ile nasıl iyileştirilebilecekleri açıklanmaktadır.

 

Ön şartlar

Katılımcıların, ISO, süreç yönetimi, stratejik planlama veya EFQM gibi performans yönetim ve iyileştirme çalışmalarında bulunmuş olmaları veya bilgi sahibi olmaları fayda sağlayacaktır.

 

Kimler Katılmalı

İnsan Kaynakları, Strateji Geliştirme, Süreç Yönetimi fonksiyonlarında çalışanlar

 

Eğitim İçerik Bilgileri

Bölüm 01. Stratejik Kurumsal Performans Ölçümü – Balanced Scorecard

  • Balanced Scorecard Düşüncesi

  • Finansal Boyut

  • Müşteri Boyutu

  • İç Süreçler Boyutu

  • Sürekli Öğrenme, Gelişim ve Yenilikçilik Boyutu

  • Performans Göstergelerinin Strateji İle Olan Bağının Kurulması

Bolum 02. Süreç Performans Ölçümü

  • Performans Ölçüm Boyutları

  • Performans Ölçüt Tipleri

  • Ölçüt Seçim Kriterleri

  • Verimlilik ve Etkinlik

  • Süre, Maliyet, Kalite

  • Süreç Kapasite Endeksi

  • Six Sigma

  • Çevrim Zamanı Önemi ve İyileştirme Teknikleri

  • Çevrim Zamanı Etkinlik Oranı Hesaplaması

  • Çevrim Zamanı Kontrol Listeleri

Bölüm 03.  Analiz ve İyileştirmenin Planlanması

  • Müşterileri Anlama

  • Ürün Kalitesi Analizi

  • Hizmet Kalitesi Analizi

  • Beklentilerin Spesifikasyonlara Dönüştürülmesi

  • Direkt, Endirekt, Gizli İhtiyaçların Karşılanması

  • Süreçlerin Kantitatif Değerlendirilmesi

  • İyileştirmenin Planlanması

 

Açıklamalar

Eğitim Sonunda Katılımcılar;

  • Kendi organizasyonlarında ve sorumluluk alanlarında bir stratejik performans ölçüm sistemini nasıl oluşturacaklarını,

  • Kurumun genel performansı ile kritik süreçler arasında nasıl bağ kuracaklarını,

  • Kurumlarda yaygın olarak kullanılan performans göstergelerinin neler olduğunu,

  • Süreç performanslarını süre, maliyet ve kalite yönüyle nasıl ölçeceklerini,

  • Süreçlerin performanslarını nasıl analiz edip iyileştireceklerini

öğreneceklerdir.

Ayrıca,

  •  Her bir katılımcı için Katılım Sertifikası verilecektir.

  • Her bir katılımcıya Basılı Eğitim Dokümanı verilecektir.

Eğitim Bilgileri :

  1. Eğitimler
    Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (15 kişi ile sınırlıdır)

  2. Eğitim Fiyatı İçerisine
    Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

  3. Eğitim Rezervasyonu
    Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir email gönderilir. Bu email ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

  4. İndirim Koşulları
    Aynı firmadan 3-5 kişi katılımında %10
    Aynı firmadan 6`dan fazla kişi katılımında %15

  5. Eğitim Saatleri
    10.00-17.00

  6. Eğitim Yeri
    The Green Park Otel- Taksim İstanbul

 

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Balanced Scorecard ve Süreç Performans Yönetimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Balanced Scorecard ve Süreç Performans Yönetimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.