Maliyet Odaklı Sürekli İyileştirme Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kalite Yönetimi Eğitimleri - Süreç Yönetimi Eğitimleri

Maliyet Odaklı Sürekli İyileştirme Eğitimi

Eğitimin Amacı

Eğitimdeki temel amaç, sürdürülebilir maliyet odaklı iyileştirmeye yönelik bir şirket kültürü oluşturmaya katkı sağlamak ve operasyonel maliyet iyileştirme yapmaya yönelik teknikler hakkında (sürekli iyileştirme, kalite çemberleri, problem çözme ve karar verme yöntemleri) derinlemesine bilgiler vermektir. Ayrıca, eğitim içerisinde yapılacak örnek uygulama çalışmaları ile katılımcıların aldıkları bilgileri tecrübe etmelerini sağlamak eğitimin diğer bir amacıdır.

Kimler Katılmalı

İlgili Tüm yöneticiler, yönetici adayları ve diğer çalışanlar

Eğitim Yöntemi

Metodik aktarım, Uygulamalı grup çalışmaları ve vaka analizleri

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Sürdürülebilir maliyet odaklı iyileştirme mantığı konusunda bilinç düzeyinin arttırılması
  • Sürekli iyileştirme kavramı, prensipleri ve yöntemleri hakkında teknik bilgiler
  • Kalite çemberi oluşturma, organize etme, yönetme ve takibini yapma yöntemlerini öğrenme
  • Mevcut ve olası problem çözme tekniklerini öğrenme
  • Sürdürülebilir maliyet odaklı sürekli iyileştirme kültürü oluşturmak

Eğitim içeriği

  • Sürekli iyileştirme (KAIZEN) mantığı
  • Maliyet odaklı sürekli iyileştirme
  • Sürekli iyileştirmenin paydaşlara yararları
  • Sürekli iyileştirmenin temel prensipleri
  • Sürekli iyileştirme işleyişi
  • Sürekli iyileştirmede proje yaklaşımı
  • Sürekli iyileştirme ve kalite ilişkisi
  • Kalite çemberleri (iyileştirme takımları) ile sürekli iyileştirme
  • Kalite çemberleri nasıl oluşturulmalı?
  • İyileştirme çalışmalarının raporlanması
  • İyileştirme projelerinin takibini yapma ve süreci yönetme
  • Problem ve Yapı
  • Problemleri teşhis etmek
  • Sistematik problem çözmenin aşamaları
  • Problem çözme teknikleri
    • Pareto diyagramı
    • Histogram
    • Sebep – sonuç diyagramı,
    • Beyin fırtınası ve nominal grup tekniği
    • Kontrol Listeleri,
    • Kontrol Kartları
  • Problem çözme tekniklerinin kullanılmasında dikkat etmemiz gerekenler
  • Problem yorumlanması ve çeşitlilik
  • Kalite çemberlerinde karar alma yöntemleri
  • Takım çalışmalarında hızlı ve etkin karar almak
  • Kalite çemberlerinde görev paylaşımı

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Maliyet Odaklı Sürekli İyileştirme Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Maliyet Odaklı Sürekli İyileştirme Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.