KaiZen Eğitimi : Modelleme Üzerinden Yönetim ve Potansiyeli Keşfetmek

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kalite Yönetimi Eğitimleri - Kaizen Eğitimleri

Kai-Zen: Modelleme Üzerinden Yönetim ve Potansiyeli Keşfetmek

Eğitimin Amacı

Kalite odaklı çalışma ve inovatif bakış açısının her geçen gün daha sıklıkla öne çıkması, çalışanlarda var olan Liderlik potansiyelinin ortaya çıkarılmasını ve fonksiyonel hale dönüştürülmesini zorunlu kılmaktadır. Kai-Zen; Sürekli İyileştirme yaklaşımı, gerek insandaki pasif oluşturucu ve yapıcı gücü gerekse yönetime ilişkin özgün modelleri sürekli ve iyileştirme ile ele alarak aşamalı şekilde geliştirmeyi hedefler. Kai-Zen’e göre, "her geçen gün, bir önceki günden daha iyi olması için sürekli çaba sarf edilmelidir". Verimlilik ve gelişme için çalışanlar ile şirketlerin metodolojik olarak, özellikle yöntemselliğe dayalı yönetim açısından üzerinde önemle durması gereken konudur.

Bu eğitim, Toplam Kalite Yönetiminin en temel faaliyeti olan süreç, ürün, hizmet gibi en temel faaliyetlerde Sürekli İyileştirme ve Gelişmeyi amaçlayan Toyota şirketi ile özdeşleştirilen Japon yaklaşımını incelemek ve buna ilişkin kavramlarını tanıtmak ve içselleştirilmesi için uygulamaların nasıl şekillendirilmesi gerektiğini grup çalışmaları ile katılımcılara kazandırmayı amaçlamaktadır.

İçerik:

  • Kavramlar, Tarihsel Arka Plan ve Günümüz
  • Toplam Kalite Yönetimi ve Bilinçlenme
  • Toyota’dan Hareketle;
    • Sebat ve İçselleştirme
    • Toyota Yolu: Çalışma Modelinin Esnekliği
    • Liderliğin Analizi: Yalın Liderlik-Yalnız Liderlik
    • Liderlikte Alt Hiyerarşi ile Ödüllendirme: Çelişkinin Verimliliği
    • Akıllı Otomasyon (Jidoka)
    • Satın Almada Risk Dersi: Pratik Örnekleme
    • Nezaket – Saygı – Şahsi Deneyimlerim
  • Mottonun Pratiği
  • Kai-Zen, Felsefe’den Modellemeye Dönüşüm: Gembalar
    • Genchi Genbutsu: Git ve Yerinde Gör
  • Kanban Uygulamaları:
  • 3 Mu: Atık, Güç ve Uyumsuzluk
  • Kaizen’de kategorilerin önemi: Yönetim, Grup ve Birey
  • Denetleme Oyunu: İletişim Esprisi
  • Tasarruf ve Düzen
  • Sorun çözme yöntemleri: Problemlerle Yüzleşme ve Küçümsememe ile Değişebilen Yöntemler ve Problem Çözüm Alıştırmaları
  • İnovasyon ve Sürekli İyileştirme Kıyaslaması: Gerekli mi Sorusu?
  • İşe-Çalışmaya Dair Yeni Bir Fikir
  • KAI-ZEN Türleri ve 10/12 Adım – Bir Disiplin Oyunu: Egonun Sınanması
  • Potansiyel Farkındalığı: Her Bireyin Güçlü Yanlarına Yönelmek
  • Akıl Oyunları
  • Birleşik Alternatif: EFQM Mükemmellik Modellemeleri
  • EFQM ve Kai-Zen: Örneklerle; Bilimsellik mi, Yalın Modelleme mi?
  • Performans ve Ölçüm Yöntemleri
  • Kalite Sistem Oyunları ve Değerlendirme

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



KaiZen Eğitimi : Modelleme Üzerinden Yönetim ve Potansiyeli Keşfetmek Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
KaiZen Eğitimi : Modelleme Üzerinden Yönetim ve Potansiyeli Keşfetmek
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.