Şirketlerde Organizasyonel Gelişim Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - itibar yönetimi

Şirketlerde Organizasyonel Gelişim Eğitimi

Eğitimin Amacı

Hepimizin bildiği üzere bir şirketin nihai amacı kar elde etmektir. Fakat günümüz koşullarında hedeflenen karları istikrarlı olarak elde etmek için maalesef ki sadece iyi bir sermaye ve patronlarının veya yöneticilerinin ticari zekâsı yeterli olamamaktadır. Bu amaca ulaşmada şirket organizasyon yapısının da etkin ve verimli olması gerekir. Eğitimdeki amaç, arzulanan karlara ulaşmada en yüksek katkıyı sağlayabilen, değişimlere hızlı adapte olabilen ve sürekli öğrenen ve öğrendiğini uygulamaya geçirebilen bir şirket organizasyonu yaratma noktasında katılımcıları modern yöntemler hakkında bilgilendirmek ve farkındalıklarını artırmaktır. Ayrıca yapılacak uygulama çalışmaları teorik bilgileri uygulanabilir bilgiye dönüştürmek eğitimin diğer amacıdır.

Kimler Katılmalı

Tüm yöneticiler, yönetici adayları, İK ve Kalite Birimi Uzmanları ve diğer çalışanlar

Eğitim Yöntemi

Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, vaka analizleri, örneklemeler ve tartışmalar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Bir bütün olarak organizasyonun etkinliğini artırma teknikleri
  • Sürekli öğrenen ve öğrendiğini uygulamaya hızlıca geçirebilen bir organizasyon kültürünü oluşturma ve onu yönetme yöntemlerini
  • Etkin bir yetki delegasyonun nasıl olması gerektiği

Eğitim içeriği

  • Organizasyon yapısı
  • Organizasyon yapısı ve Performans
  • Organizasyon ve Süreklilik
  • Etkin bir organizasyon geliştirme
  • Organizasyon geliştirme teknikleri
    • Organizasyon yapılanmasına yönelik teknikler
      • Organizasyonel yapılanma
      • Şirket içi ödül ve ceza sistemini iyileştirme
      • Kurum kültürünü değiştirme
    • Şirket içi görev değişimlerine (rotasyon) yönelik teknikler
      • İş tanımlarının yeniden oluşturulması
      • İş yaşamı kalitesini artırma
    • Bireysel ve grup amaçlı teknikler
      • Geri bilgi akışı (geri bildirim)
      • Süreçler arası etkileşim yaratma
      • Takım ruhu oluşturma
      • Takımlar ve birimler arasın iletişim düzeyini geliştirme
  • Etkin bir yetki delegasyonunun aşamaları
  • Organizasyon geliştirmede yaşanan değişimlere karşı dirençler ve engellemeler
  • Ölçüm Teknikleri
  • Değerlendirme

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Şirketlerde Organizasyonel Gelişim Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Şirketlerde Organizasyonel Gelişim Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.