Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi


Biymed Eğitim

Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi

Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Kontenjan Kayıt Formu
13.04.2017
14.04.2017
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
Maks. 15  Kişi Ön Kayıt / Kesin Kayıt
 

Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi

Eğitimin Amacı

Etkili İletişimin temel koşulu insanın öncelikle kendisini tanıması ve insanlara yaklaşımda dikkat etmesi gereken kuralları iyi bilmesinden geçer. Eğitimin ana amacı, etkili iletişim nasıl kurulması gerektiği ve insanlarla interaktif bir ilişki oluşturmamızda hangi davranışlarımızın etkin olduğunu sumak olup, özellikle kaçınılması gereken davranışların ortaya koyarak bilinçlendirme sağlamaktır.

Eğitime Kimler Katılmalı

Orta ve Üst Düzey Yöneticiler, Yönetici adayları, diğer çalışanlar, Üniversite Öğrencileri ve Kişisel Gelişimine katkıda bulunmak isteyenler

Eğitim Yöntemi:

Grup çalışmaları, Role-Play’ler, kıyaslamalı geliştirme yöntemlerinin öğrenilmesi, iletişim işlevinin eşgüdüm ile ayrılmaz ilişkisine dair örnekleme çalışmaları

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Etkili İletişim becerileri kazanmak
  • İyi Bir Dinleyici olanın tekniklerini öğrenmek
  • İletişimde yapılan hatalı davranışların bilinerek, ona göre davranış modelleri geliştirmek

Eğitim içeriği

  • Etkili İletişim Becerileri:
  • Kendini tanımak
  • Kendini açmak ve kendini doğru ifade etmek
  • Karşımızdakini etkin ve ilgili dinlemek
  • Empati kurabilmek (kendimizi karşımızdaki kişinin yerine koyabilmek)
  • Hoşgörülü ve önyargısız olmak,
  • Eleştirilere karşı açık olmak,
  • Beden dili, göz kontağı, hitap, ses düzeyi vb. kurabilmek…
  • İyi Bir Dinleyicinin Olmak:
  • Dikkatini karşısındaki kişiye verir.
  • Konuşmacıyı sözünü kesmeden dinler.
  • Göz teması kurar.
  • Son sözü söylemek için çabalamaz.
  • Dinlerken vereceği cevabı düşünmez.
  • Yargılamadan, suçlamadan dinler (önyargılı değildir).
  • Duygu ve düşüncelerini anlamaya çalışır.
  • Dinlerken başka bir işle meşgul olmaz.
  • Konuşmacının sözlerine olduğu kadar sözsüz mesajlarına da dikkat eder.
  • Konuşmacının duygu ve düşüncelerine anladığını gösteren sözlü ifadelerde bulunur.
  • İletişimde Yapılan Hatalı Davranışlar:
  • Emir vermek
  • Tehdit etmek
  • Uyarmak
  • Konuyu saptırmak
  • İsim takmak
  • Sınamak
  • Öğüt vermek
  • Eleştirmek
  • Yargılamak
  • Nutuk çekmek
  • Suçlamak
  • Alay etmek

Referanslarımız

Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Kayıt Formu
13.04.2017
14.04.2017
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
Kayıt Formu


KURUMUNUZA ÖZEL
 Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

 

 

Eğitim Bilgileri :


Eğitimler

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kendi yerlerinde yapılabilmektedir

Sertifika

  • Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

Eğitim Bedeli İçerisine Dahil Olanlar

  • Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

Eğitim Rezervasyonu

  • Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir e-mail gönderilir. Bu e-mail ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

İndirim Koşulları

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20
  • Bireysel katılım için bilgi isteyiniz.

Eğitim Saatleri

  • 10.00-17.00

Eğitim Yeri

  • Otel- Taksim İstanbul

Kesin kayıt yaptırmadan ve ödemeyi gerçekleştirmeden önce aşağıdaki formu doldurarak kontenjan hakkında bilgi alınız. Eğitim hakkında daha fazla bilgi almak ve ön kayıt için aşağıdaki formu doldurun.

Eğitime Başvuru Formu



DİĞER EĞİTİMLER

Tavsiye eğitim başlıkları

Depo ve Stok Yönetimi

Depo ve Stok Yönetimi hakkında genel bilgiler

Yöneticilik ve Liderlik Becerileri

Yöneticilik, yönetim becerileri ve liderlik eğitimleri hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmak için tıklayın

Satınalma Yönetimi ve Teknikleri

Satınalma, Yönetimi, ileri derece satınalma yönetimi ve stratejik satınalma yönetimi eğitimleri hakkında detaylı bilgi sahibi olmak için tıklayın

Finansçı Olmayanlar için Finans

Finans konusunda bilgi sahibi olmayanlar için temel finans becerileri eğitimi için tıklayın

Yöneticiler için Müzakere Teknikleri

Satınalma, Satış yöneticileri için müzakere teknikleri eğitimi hakkında bilgi almak için tıklayın

Mülakat Teknikleri Eğitimi

Mülakat teknikleri eğitimi hakkında detaylı bilgi için tıklayın

Eğitimlerden görüntüler

FOTOĞRAFLAR

{ "@context": "http://schema.org", "@type": "Course", "name": "Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi", "description": "Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi ( Biymed Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri ), Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi, iletişim Eğitimleri, Kurumsal Gelişim Eğitimleri", "provider": { "@type": "Organization", "name": "Biymed Eğitim", "sameAs": "http://www.biymed.com.tr/egitim.asp?id=979" } }